תהליך מיתוג לעסקים

שרוצים לפרוץ קדימה

תהליך עומק שיאפשר לך למצוא את הבידול של העסק שלך, לדייק את הערך שאת נותנת

ולהבין איך למשוך את הקהל המדויק לך

 כדי להפוך את העסק שלך למבוקש, ממוקד ורווחי הרבה יותר

מרגישה שאת מתפזרת במקום להתקדם?

היית רוצה באמת להבין מה הערך שאת נותנת ללקוחות שלך, ולדעת איך לתקשר אותו?

נמאס לך לעבוד קשה ולהרגיש שאת פול גז בניוטרל?

היית רוצה להעלות מחירים ולסנן קהל שאינו רלוונטי?

הגיע הזמן לצלול לתהליך מיתוג

מיתוג זה לא רק לוגו

מה זה בעצם מיתוג?

מיתוג זה תהליך אסטרטגי ליצירת זהות ברורה, ייחודית ועקבית לעסק, במטרה שיבלוט, יהיה זכיר ובעיקר ייצור חיבור רגשי עם קהל היעד שלו. 

החיבור הרגשי ייצור נאמנות של קהל היעד לעסק.

וכך הקהל ירצה, כן – ירצה לקנות שוב ושוב. ושוב.

מי באמת צריך מיתוג?

20320152-0
סיפור מיתוג חומוס שיבת ציון
חומוס שיבת ציון הוא מקום קטן עם חומוס טעים וכייפי. 

בתהליך המיתוג הבנו שמה שמבדל אותו מהמתחרים הוא המגוון המאוד עשיר של התפריט, הרטבים המיוחדים והדינאמיות של התפריט. 

הערכים המרכזיים שהנחו אותי היו דינאמיות, כייף וטעם.

ההשראה ללוגו היתה התפוצצות של טעמים, וצורת הניגוב של החומוס, מהדימויים האלו נולדה הספירלה עם הנצנצים מסביב. 

הצבעים שנבחרו הם צבעים מעוררי תיאבון, חמים וכייפים! הם נותנים תחושה של בריאות, עושר ומגוון. לגופן של הלוגו ושל הכותרות – נבחר גופן סריפי, שנראה קצת מסורתי אבל עם טוויסט מודרני ומגניב. החומוס הוא כשר למהדרין, והיה חשוב להעביר את המסר הזה בנראות של הלוגו, ולהדגיש שהמקום הוא לא רק 'צעיר וכייפי' אלא מתאים ונגיש למגוון רחב של אנשים.

בנוסך ללוגו עיצבתי תפריטים, מדבקות ומגנטים, כלי טייק אווי, ועוד פריטים כדי ליצור נראות אחידה ועקבית, ולחזק את אמינות המותג, כך שהלקוחות וקהל היעד ידעו למה לצפות כשהם פוגשים בו ברשת, ברחוב, במשרד או בבית.

"מיטל היא מקצוענית עם ניסיון רב, מה שנותן תחושת ביטחון גדולה! נהניתי מאוד מתהליך המיתוג ומהתוצאות"

סיפור מיתוג חומוס שיבת ציון
הערכים המרכזיים שהנחו אותי היו דינאמיות, כייף וטעם.

ההשראה ללוגו היתה התפוצצות של טעמים, וצורת הניגוב של החומוס, מהדימויים האלו נולדה הספירלה עם הנצנצים מסביב. 

הצבעים שנבחרו הם צבעים מעוררי תיאבון וכייפים! שנותנים תחושה של בריאות ומגוון. הגופן הנבחר נראה קצת מסורתי אבל עם טוויסט מודרני. החומוס כשר למהדרין, והיה חשוב להעביר את המסר הזה, ולהדגיש שהמקום גם 'צעיר וכייפי' וגם מתאים למגוון רחב של אנשים.

יצרתי למותג נראות אחידה ועקבית, כדי שהלקוחות וקהל היעד ידעו למה לצפות כשהם פוגשים בו ברשת, ברחוב או במשרד.

"מיטל היא מקצוענית עם ניסיון רב, מה שנותן תחושת ביטחון גדולה! נהניתי מאוד מתהליך המיתוג ומהתוצאות"

מה כולל תהליך מיתוג

פגישת אפיון

פגישה משותפת בינך לביני, שבה נכיר לעומק, אשאל אותך שאלות חשובות, נחקור את העסק שלך מכל מיני היבטים, נבין מה הייחוד שלך, ומה המטרות שלך בעסק, כדי שהמיתוג ישרת את אותן מטרות וימגנט את הלקוחות מדוייקים לך.

עיצוב וגיבוש לוגו ושפה גרפית

לאחר שקיבלתי ממך את כל המידע אני עושה מחקר משלי, מזקקת את המסר המרכזי, ומגבשת מספר אפשרויות ללוגו ולשפה גרפית, במטרה ליצור חיבור רגשי בין העסק שלך לבין הקהל שלך, כדי שירגיש ביטחון לרכוש ממך.

זהו שלב שבו אני עושה עבודה "מאחורי הקלעים" לקראת הפגישה השניה שלנו שבה אציג את האפשרויות בפניך.

פגישה שניה - הצגת האפשרויות ​

בתום תהליך העיצוב ניפגש להצגת 2-3 אופציות שונות ומגוונות של לוגו ושפה גרפית, ויישומם על פריטים שונים, כדי שתוכלי לראות איך זה יראה בחיים האמיתיים.

יחד נעבור על האפשרויות, נשוחח על המשמעויות שלהן, אסביר מה הוביל אותי לבחור בכיוונים האלו, ונבין בחשיבה משותפת איזה מהן היא המתאימה ביותר לעסק שלך ולמטרותיו.

גימורים והגשת החומרים​

לאחר בחירת הכיוון הנכון עבורך, אעשה עדכונים קלים בהתאם לצורך, ולאחר אישור סופי אכין עבורך את החומרים:

הלוגו החדש שלך, במגוון תצורות, פורמטים וצבעים

חוברת מותג - מסמך דיגיטלי עם חוקי המותג, הצבעים, הערכים והמסרים.

פאטרנים ואלמנטים נוספים במקרה שיש כאלו.

הפריטים הנוספים שסיכמנו עליהם בתחילת הפרויקט. (למשל: דף נחיתה, פלאייר, גריד לאינסטגרם, מתנה דיגיטלית..)

עכשיו את כבר לא צריכה לשבור את הראש על כל פוסט או מצגת. מעכשיו כל הפרסומים והעיצובים שלך יהיו מזוהים עם המותג שלך, ואת תוכלי ליצור אותם בקלות ובזריזות!

ובכל מקום שבו יופיע המותג שלך - הוא יהיה עקבי, הרמוני, מדוייק, יצור יותר מעורבות וימשוך יותר לקוחות

פגישת אפיון

פגישה משותפת בינך לביני, שבה נכיר לעומק, אשאל אותך שאלות חשובות, נחקור את העסק שלך מכל מיני היבטים, נבין מה הייחוד שלך, ומה המטרות שלך בעסק, כדי שהמיתוג ישרת את אותן מטרות וימגנט את הלקוחות מדוייקים לך.

עיצוב וגיבוש לוגו ושפה גרפית

לאחר שקיבלתי ממך את כל המידע אני עושה מחקר משלי, מזקקת את המסר המרכזי, ומגבשת מספר אפשרויות ללוגו ולשפה גרפית, במטרה ליצור חיבור רגשי בין העסק שלך לבין הקהל שלך, כדי שירגיש ביטחון לרכוש ממך.

זהו שלב שבו אני עושה עבודה "מאחורי הקלעים" לקראת הפגישה השניה שלנו שבה אציג את האפשרויות בפניך.

פגישה שניה - הצגת האפשרויות ​

בתום תהליך העיצוב ניפגש להצגת 2-3 אופציות שונות ומגוונות של לוגו ושפה גרפית, ויישומם על פריטים שונים, כדי שתוכלי לראות איך זה יראה בחיים האמיתיים.

יחד נעבור על האפשרויות, נשוחח על המשמעויות שלהן, אסביר מה הוביל אותי לבחור בכיוונים האלו, ונבין בחשיבה משותפת איזה מהן היא המתאימה ביותר לעסק שלך ולמטרותיו.

גימורים והגשת החומרים​

לאחר בחירת הכיוון הנכון עבורך, אעשה עדכונים קלים בהתאם לצורך, ולאחר אישור סופי אכין עבורך את החומרים:

הלוגו החדש שלך, במגוון תצורות, פורמטים וצבעים

חוברת מותג - מסמך דיגיטלי עם חוקי המותג, הצבעים, הערכים והמסרים.

פאטרנים ואלמנטים נוספים במקרה שיש כאלו.

הפריטים הנוספים שסיכמנו עליהם בתחילת הפרויקט. (למשל: דף נחיתה, פלאייר, גריד לאינסטגרם, מתנה דיגיטלית..)

עכשיו את כבר לא צריכה לשבור את הראש על כל פוסט או מצגת. מעכשיו כל הפרסומים והעיצובים שלך יהיו מזוהים עם המותג שלך, ואת תוכלי ליצור אותם בקלות ובזריזות!

ובכל מקום שבו יופיע המותג שלך - הוא יהיה עקבי, הרמוני, מדוייק, יצור יותר מעורבות וימשוך יותר לקוחות

מה כולל תהליך מיתוג

פגישת אפיון

פגישה משותפת בינך לביני, שבה נכיר לעומק, אשאל אותך שאלות חשובות, נחקור את העסק שלך מכל מיני היבטים, נבין מה הייחוד שלך, ומה המטרות שלך בעסק, כדי שהמיתוג ישרת את אותן מטרות וימגנט את הלקוחות מדוייקים לך.

עיצוב וגיבוש לוגו ושפה גרפית

לאחר שקיבלתי ממך את כל המידע אני עושה מחקר משלי, מזקקת את המסר המרכזי, ומגבשת מספר אפשרויות ללוגו ולשפה גרפית, במטרה ליצור חיבור רגשי בין העסק שלך לבין הקהל שלך, כדי שירגיש ביטחון לרכוש ממך.

זהו שלב שבו אני עושה עבודה "מאחורי הקלעים" לקראת הפגישה השניה שלנו, בה אציג את האפשרויות בפניך.

פגישה שניה - הצגת האפשרויות ​

בתום תהליך העיצוב ניפגש להצגת 2-3 אופציות שונות ומגוונות של לוגו ושפה גרפית, ויישומם על פריטים שונים, כדי שתוכלי לראות איך זה יראה בחיים האמיתיים.

יחד נעבור על האפשרויות, נשוחח על המשמעויות שלהן, אסביר מה הוביל אותי לבחור בכיוונים האלו, ונבין בחשיבה משותפת איזה מהן היא המתאימה ביותר לעסק שלך ולמטרותיו.

גימורים והגשת החומרים​

לאחר בחירת הכיוון הנכון עבורך, אעשה עדכונים קלים בהתאם לצורך, ולאחר אישור סופי אכין עבורך את החומרים:

הלוגו החדש שלך, במגוון תצורות, פורמטים וצבעים

חוברת מותג - מסמך דיגיטלי עם חוקי המותג, הצבעים, הערכים והמסרים.

פאטרנים ואלמנטים נוספים במקרה שיש כאלו.

הפריטים הנוספים שסיכמנו עליהם בתחילת הפרויקט. (למשל: דף נחיתה, פלאייר, גריד לאינסטגרם, מתנה דיגיטלית..)

עכשיו את כבר לא צריכה לשבור את הראש על כל פוסט או מצגת. מעכשיו כל הפרסומים והעיצובים שלך יהיו מזוהים עם המותג שלך, ואת תוכלי ליצור אותם בקלות ובזריזות!

ובכל מקום שבו יופיע המותג שלך - הוא יהיה עקבי, הרמוני, מדוייק, יצור יותר מעורבות וימשוך יותר לקוחות

סיפור מיתוג עדי לב רן

עדי היא מדריכת הורים, ומטפלת בשיטת ורדי. היה לה חשוב לשים פוקוס על אימון של ההורים, בהתבוננות והכרה במתנות שהילדים שלנו – באתגרים שהם מעלים – ומביאים איתם במיוחד עבורינו. 

היה לנו חשוב לשים דגש על ערכים כמו: התבוננות פנימה, עומק, שיקוף, מודעות, הקשבה, אותנטיות, חיבור ועוד.

השליחות של עדי היא לעזור לנו להיות ההורים שאנחנו רוצים להיות, ולשנות את ההעברה הבינדורית, כל זה בעזרת השיקופים שאנחנו פוגשים בבית שלנו. 

את ההשראה לעיצוב מצאתי בספירלות מן הטבע, התבוננות פנימה, איזון, חיבור ועומק. 

הצבעים הרכים אך חיים מעבירים מסר של שמחה, נשיות, ביטוי ויצירתיות, ועוזרים להתחבר לעולם הילדי, בלי לגלוש לילדותיות. הגופן שהשתמשנו בו משדר שורשיות ונוסטלגיה, וגם קצת עכשווי.

השפה הגרפית שמלווה את הלוגו מאופיינת בקווים אורגניים, וצורות רכות שמשלימות את המסרים של אותנטיות, חיבור, רכות ונשיות. ויחד עם מסרים טקסטואליים של חיבור, אמפתיה ותקשורת בגובה העיניים, מרכיבים שפה אחידה והרמונית שמלווה את המותג בכל המופעים שלו.

"התהליך יסודי ועזר לי לדייק את עצמי ואת המסרים שלי. את לא מוותרת עד שמבינה בדיוק מה הכוונה שלי ואיך להביא את זה לידי ביטוי"

סיפור מיתוג עדי לב רן

השליחות של עדי היא לעזור לנו להיות ההורים שאנחנו רוצים להיות, ולשנות את ההעברה הבינדורית, כל זה בעזרת השיקופים שאנחנו פוגשים בבית שלנו. 

היה לנו חשוב לשים דגש על ערכים כמו: התבוננות פנימה, עומק, מודעות, הקשבה, אותנטיות, חיבור ועוד.

את ההשראה לעיצוב מצאתי בספירלות מן הטבע, התבוננות פנימה, איזון, חיבור ועומק. 

הצבעים הרכים אך חיים מעבירים מסר של שמחה, נשיות, ביטוי ויצירתיות, ועוזרים להתחבר לעולם הילדי, בלי לגלוש לילדותיות. הגופן שהשתמשנו בו משדר שורשיות ונוסטלגיה, וגם קצת עכשווי.

השפה הגרפית שמלווה את הלוגו מאופיינת בקווים אורגניים, וצורות רכות שמשלימות את המסרים של אותנטיות, חיבור ורכות ויחד עם מסרים טקסטואליים הם מרכיבים שפה אחידה והרמונית שמלווה את המותג בכל המופעים שלו.

"התהליך יסודי ועזר לי לדייק את עצמי ואת המסרים שלי. את לא מוותרת עד שמבינה בדיוק מה הכוונה שלי ואיך להביא את זה לידי ביטוי"

למה כל עסק רציני צריך מיתוג

פניה ללקוחות מדוייקים

תהליך מיתוג מחדד ומבטא את המסרים של העסק שלך. לא משנה אם המסר הוא ויזואלי, טקסטואלי או רגשי, הערכים של העסק הם אלו שיצרו זהות קוהרנטית וזכירה, וימגנטו אליך את הקהל המדוייק לך!

יצירת חומרים בקלות

כשיש חוקים עיצוביים למותג שלך, כשהערכים של העסק עומדים לנגד עינייך, אין כבר לא מבזבזת את זמן על עיצוב! את יוצרת בקלות ובמהירות חומרים שיווקיים וגרפיים לעסק שלך! 

חיבור ללקוחות נאמנים

מותג מזוהה, שפה ויזואלית אחידה ומסרים עקביים, יוצרים אמון לאורך זמן. הקהל יודע למה לצפות מהמותג שלך. זה נותן לו ביטחון ומחזק את המותג שלך בעיניו. אפילו בתת המודע.

הצגת הערך האמיתי של העסק

עסק עם נראות אחידה שמעביר מסרים מדוייקים נראה רציני יותר וממוצב במקום גבוה יותר, בהלימה לערך שאנחנו נותנות. כתוצאה מכך אנחנו מרגישות בנוח לתמחר את עצמינו גבוה יותר, בהתאם לערך ולמיצוב.

אוקיי. אז איך מתחילות?

השלב הראשון הוא פגישת אפיון

פגישה של כשעה וחצי שבה נדבר בין היתר על:

זה קצת כמו טיפול פסיכולוגי (: 

אנחנו נחפור ונברר דברים לגבי העסק שלך.
גם אם את מרגישה כרגע שאת לא יודעת את התשובות לשאלות האלו, כנראה שהן יתבהרו תוך כדי השיחה.

ההשקעה שלך:

850 ש"ח + מע"מ

עם מה את יוצאת מהפגישה?

קודם כל תצאי עם הרבה בהירות, ותשובות לגבי המותג שלך! 

כמה ימים לאחר הפגישה תקבלי מסמך מסכם שסוקר את כל מה שדיברנו עליו: ערכים, קהל היעד ועוד. 

המסמך המסכם יכיל את כל המידע שאת צריכה כדי להתקדם לשלב הבא בגיבוש של המותג שלך – שלב העיצוב.

אם תרצי להתקדם לשלב הבא – תקבלי ממני הצעת מחיר מפורטת בהתאם לצרכים שלך בעסק.

יכול להיות שתרגישי שפגישת האפיון עשתה לך סדר ואין לך צורך בתהליך מיתוג מעמיק בשלב זה. זה לגמרי לגיטימי! יש עסקים מצליחים שבוחרים לא להשקיע במיתוג וזה לגמרי בסדר, זאת בחירה שלך.

נשמע מעניין?
הנה הפרטים הטכניים ↓

עבודה מספר 1

הפרטים היבשים

מיקום הפגישה:
באזור שלי (גליל עליון), אצלך
או בזום, תלוי במרחק

משך הפגישה:
כשעה וחצי – שעתיים

ההשקעה שלך:
850 ש"ח + מע"מ

את מוכנה לקחת את העסק שלך לשלב הבא?

מלאי את הפרטים ואחזור אליך תוך 2 ימי עבודה לשיחה שבה נכיר ונוכל לתאם פגישת אפיון

מה אומרים הלקוחות שלי

שאלות שאולי עלו לך...

אם יש לך כבר לוגו נצטרך לבחון אם הוא משרת את המטרות והערכים שלך, אם הוא רלוונטי לקהל שלך והאם מעביר באופן מיטבי את המסרים שחשוב לעסק שלך לשדר.
נוכל לעשות זאת בפגישת האפיון.

תהליך מיתוג מתחיל אצלי מ-6000 ₪+מע״מ, בהתאם לצרכים ולמוצרים שיש לעצב. 

מהמחיר הזה תקוזז עלותה של פגישת האיפיון.

לאחר פגישת האיפיון, אם תרצי, את תקבלי הצעת מחיר מסודרת וברורה שכוללת את כל המרכיבים הרלוונטיים אליך.

בתום תהליך מיתוג את תקבלי את הלוגו שעיצבתי לך במגוון פורמטים, תצורות וצבעים, חומרים נוספים לשימוש ומסמך דיגיטלי בפורמט PDF שכולל בתוכו הנחיות ופירוט על ערכי המותג, מסרים ויזואליים ומילוליים, ערכי צבעי המוצג, פירוט על הגופנים שבהם נעשה שימוש, וכל מה שאת צריכה לדעת על המיתוג החדש, כדי לוודא שכל הפרסומים ועכשיו והלאה יהיו אחידים ועקביים, ושתוכלי לייצר לעצמך פרסומים וחומרים גרפיים בקלות ובמהירות.

כן. כדאי שנשוחח לפני תיאום פגישת האיפיון.
חשוב שנוודא שיש בנינו תקשורת טובה, שיש חיבור ונעים לנו לתקשר

מעבר לתהליכי מיתוג אני כותבת, מעצבת ובונה דפי נחיתה ממירים, עוזרת לבנות מוצרים חינמיים להגדלת רשימות התפוצה, אני מעצבת חוברות וספרים לדפוס, ואני עושה עוד הרבה דברים בתחום העיצוב הגרפי. אפשר להתרשם ממגוון העבודות שלי באתר שלי.

אני אמנם עושה תהליך אפיון יסודי, ורוחבי, וחשוב לי מאוד להוציא עבודה מוקפדת ואיכותית, אבל אני לא עוסקת במציאת שם לעסק. 

אני כן נותנת הצעות לסלוגן, כחלק מתהליך העיצוב והאפיון, כי הסלוגן הוא עוד אפיק שדרכו ניתן להדגיש ערכים מסויימים שחשוב לנו להבליט.

בטח! זה הרעיון.
לאחר סיום תהליך המיתוג את יוצאת עם כל מה שאת צריכה כדי לצאת לאור עם המותג החדש שלך! 

תוכלי להתקדם באופן עצמאי (במקרה כזה נכין עבורך חומרים מתאימים לעיצוב עצמאי) או לקבל ממני שירותים שוטפים של עיצוב בחבילות שעות נוחות.

תוכלי גם להשתמש בכל החומרים שקיבלת בעבודה עם מעצבת אחרת אם יש כבר מישהי שאת עובדת איתה בשוטף.

רק להכניס את הפרטים שלך בטופס או לשלוח לי וואצאפ בלינק.

את התהליך נתחיל בקביעת פגישת אפיון. את הפגישה נערוך בזום או פיזית, בהתאם למיקום שלנו ולמצב הבטחוני. לאחר הפגישה את תקבלי ממני סיכום מסודר של כל מה שדיברנו עליו בפגישה, ובהמשך ניתן יהיה להתקדם לתהליך מיתוג מלא שמבוסס על האיפיון שעשינו בפגישה. 

זה תלוי. אם את מרגישה שהגיע הזמן שלך לגדול, זה יכול בהחלט להתאים.

חשוב לקחת בחשבון שתהליך מיתוג מקיף דורש השקעה ומשאבים – כסף, זמן, וגם הנכונות להתבונן לעומק בעצמינו ובעסק שלנו, מה מניע אותנו, מה הקהל שלנו מבקש מאיתנו, וכדומה.

לכן חשוב להכניס לתהליך עם מודעות לכך.

אני יודעת שזה יכול להשמע מפחיד, אבל זה הרעיון בפגישת האפיון – יחד, יד ביד, נעבור את המשוכה ונצלול לעומק העסק שלך, במטרה לזקק את הדברים הכי חשובים כדי ליצור לך מותג מרגש ומדוייק.

ניתן בהחלט לעשות את השלב הראשון – פגישת האיפיון, ולא להתקדם לשלב של העיצוב.

גם בשלב האיפיון יש תועלת רבה והוא יכול מאוד לדייק את הדרך שלך.

התהליך שאני מציעה אמנם יסודי ומעמיק, אבל אינו כולל שיווק ברשתות חברתיות. ניתן לעשות מספר פגישות נוספות של ייעוץ לשיווק, שיעזרו לך להבין איפה כדאי לפעול ברשתות החברתיות, ומה האפשרויות העומדות בפניך ברגע שתסיימי את תהליך המיתוג. 

בכל מקרה את השיווק עצמו אני לא מציעה כחלק מהשירות שלי, רק ייעוץ בנושא.

תהליך בסיסי לוקח כ-6 שבועות, ככל שיש יותר פריטים לעיצוב הזמן מתארך בהתאם.

יש לאנשים ציפייה לפעמים ליצור לוגו מעכשיו לעכשיו. 
התהליך איתי הוא מאוד יסודי ומעמיק, אני בוחנת את כל ההיבטים הרלוונטיים, ולוקחת זמן ליצירה ולבחינה של הדברים.

בגלל שממש חשוב לי שהעבודה תהיה מוקפדת ואיכותית, אני לוקחת את הזמן בתהליכים מסוג זה.

תהליך עיצוב לוגו למותג מבחינתי הוא תהליך יסודי ועמוק. תהליכים יצירתיים מטבע הדברים לוקחים זמן, ואם זה נעשה תחת לחץ, מהנסיון שלי, זה פוגם בתוצרים.

במקרה שהלוגו הדרוש הוא עבור מוצר או אירוע, ההתייחסות היא שונה, וניתן ליצור לוגו בתהליך קצר וענייני יותר.

אם את צריכה לוגו בפרק זמן קצר יותר, את מוזמנת לפנות אלי ונבחן את הדברים בהתאם לצורך ולמטרות.

הי, אני מיטל אייזנברג

מעצבת גרפית כבר מעל 15 שנים, עם ניסיון עשיר במיתוג.

אני מתרגשת מהמחשבה ליצור משהו חדש שיש לו משמעות! שנותן פתרון או יוצר חיבור. 

אני אוהבת לעבוד עם אנשים. מאוד חשוב לי החיבור והתקשורת. חשוב לי להרגיש בחיבור עם הלקוחות שלי, וליצור את החיבור הזה גם בין הלקוחות שלי לבין הקהל שלהם. החיבור הוא זה שבסופו של דבר יוצר קהל נאמן ולקוחות חוזרים.
אני מתרגשת לראות את זה בכל פעם מחדש!

אני אוהבת להתבונן לעומק הדברים ולהוציא מהעומק הזה דימויים גרפיים. אני אוהבת לשחק עם צורות וצבעים, וליצור משהו חדש ומרגש בכל פרוייקט! אני אוהבת מגוון ושינוי, חשוב לי ללמוד ולהישאר מעודכנת.
אני יודעת להתאים את עצמי לכל לקוחה שמגיעה אלי וליצור עיצובים ייחודיים, מדוייקים, ומותאמים בול ללקוחות שלי.

אני ממש טובה בלעשות סדר ולייצר בהירות לעסקים. אני יודעת לשאול את השאלות הנכונות ולעזור לכוון ולדייק ולמצוא מה מתאים ונכון לעסק ולסיטואציה.

גיליתי שאני ממש טובה בלייעץ ופורחת כשמתאפשר לי לחשוב על רעיונות שיווקיים חדשים ואיך ליישם אותם גם מחוץ לקופסא. ואני כל כך אוהבת לעזור לעסקים למצוא את הדרך שלהם בתוך ההצפה שהם נמצאים בה. 

אני מזמינה אותך לעשות איתי את הצעד הראשון לחיזוק המותג שלך! יחד נבין מה הכיוון שלך, נבין מי הקהל המדוייק לך, ואיך להגיע אליו באמצעות המסרים הנכונים.

אני מזמינה אותך להזין את הפרטים בטופס ולתאם איתי פגישת אפיון